On the Toyama Road 2
Perjalanan Ramen Saya di Toyama Bahagian 2. Saya menikmati ramen di pandu masuk gaya retro seperti "Asuka Shokudo," yang mempunyai penginapan yang popular dengan tukang mengembara, dan "Drive-In Horaisan," satu lagi kegemaran tempatan.