On the Toyama Road 3
Perjalanan Ramen Saya di Toyama Bahagian 3. Kali ini, saya menikmati ramen di "Harunoiro Shokudo," tempat yang popular dengan rupa retro - ia pernah menjadi gudang beras dari era suku Maeda dan di "Drive-In Kokeyama," satu lagi kegemaran tempatan.