On the Kyoto Road 3
Perjalanan Ramen Saya di Kyoto Bahagian 3. Saya mulakan dengan semangkuk chuka soba di "Restoran Hyakkaen." Kemudian ke "Oosen Tepi Sungai" untuk satu lagi pusingan ramen.