On the Toyama Road 1
Perjalanan Ramen Saya di Toyama Bahagian 1. Kali ini, saya pergi ke Wilayah Toyama. Saya menikmati ramen di tempat-tempat seperti "Drive-In Kinkai", penginapan tempat anda boleh berehat di mata air panas di tingkat dua, dan "Shokudo Hiro".