Akaza
Tanjiro dan Inosuke memenggal kepala Enmu. Kereta Mugen tergelincir. Tanjiro dan rakan-rakannya tercampak keluar. Tanjiro cedera teruk, dia lega setelah Rengoku memberitahu bahawa penumpang selamat. Tetapi, kemunculan iblis baharu mengancam keadaan.