Tonight
Zenitsu menyedari bahawa Warabihime adalah iblis, sementara Warabihime mengetahui bahawa Zenitsu adalah anggota Demon Slayer Corps. Kemudian, Zenitsu hilang tanpa jejak. Uzui beritahu Tanjiro dan Inosuke bahawa mereka perlu meninggalkan daerah itu.