Never Give Up
Tanjiro dan Uzui terpisah akibat Seni Darah Demon Gyutaro. Tanjiro, Zenitsu, dan Inosuke berjaya memenggal kepala Daki, tetapi ketika Inosuke mengambil kepalanya, sabit Gyutaro menembusi jantungnya. Uzui tumbang, dan semua dalam bahaya besar.