Should Have Been
Tanjiro menghabiskan waktu bahagia bersama keluarganya, tetapi sebenarnya itu adalah dunia mimpi ciptaan Enmu, iblis Kelas Rendah Satu. Tujuan Enmu adalah memasuki alam bawah sedar Tanjiro dan rakan-rakannya untuk menghancurkan "teras rohani" mereka.