Sambil menunggu dengan sabar untuk kepulangan Matthew, Lydia yang sarat hamil merasakan tekanan majlis bujang Aerin. Kemudian, apabila Matthew kembali dengan komitmen lebih kukuh kepada Lydia dan keluarganya, hari besar Aerin dan Ben tiba.