Selepas perkara itu menjadi masalah dengan Aerin, Ben melawat klinik kesuburan, di manalelaki yang lain memutuskan untuk diperiksa juga. Lydia menugaskan Matthew untuk berhadapan dengan Ploy, manakala Ducky dan suaminya Dom pertimbangkan untuk berpindah.