Apabila Lydia dan Matthew mengetepikan perbezaan, ancaman kesihatan Aerin membawa kepada ketegangan lebih lanjut dengan Ben. Kemudian, mereka pergi ke Phuket, di mana Lydia, Matthew dan Aerin menyatakan kebimbangan mengenai hubungan Ploy dengan Claudine.