Oleh kerana Lydia mengalami perubahan mood akibat kehamilannya, sesi penggambaran keluarga menyebabkan keretakan dengan Matthew. Poupae isteri Dunk mendapati dirinya tersepit, manakala Aerin ada masalah semasa merancang perkahwinan.