Semasa Lydia bersiap untuk kemunculan semula dengan jurulatih vokalnya, berita tidak dijangka menggagalkan rancangannya. Keluarga Lydia menggesa dia berdamai dengan abang Dunk, Aerin sedar betapa berbeza keluarganya dengan Ben.