Semasa Matthew bersiap sedia untuk menjadi rahib, kecemasan perubatan menyebabkan sepana berpotensi dalam rancangannya. Ketika Lydia risau tentang masa depan keluarganya, Ducky menerima beberapa berita yang mengejutkan.