They Come at Night
Seorang wanita di Flatwoods, Kentucky, mendakwa ada kehadiran jahat di rumahnya membunuh kawan baiknya. Dia takut jika Amy dan Steve tidak dapat mendedahkan punca aktiviti paranormal ganas itu, dia dan kakaknya mungkin mangsa seterusnya.