Hell's Kitchen
Seorang pemilik restoran yakin ada semangat jahat ingin merosakkan perniagaannya di Bluffton, Carolina Selatan. Letih dan tiada pilihan lain, berharap Steve dan Amy dapat membantu menghalang orang mati daripada menguasai restoran dan hidupnya.