Buried
Steve dan Amy menjawab panggilan daripada ibu tunggal yang ada gangguan paranormal terhadap keluarganya. Mereka sentiasa aktif dan dia bimbang entiti gelap yang berleluasa di rumahnya boleh memusnahkan kehidupan yang susah payah dibinanya.