Ruptured
Amy dan Steve melawat seorang wanita di Port Orchard, Washington yang bertegas bahawa ada kehadiran jahat menyasarkan keluarganya, terutama cucu perempuannya. Dia takut bahawa tanpa bantuan, kuasa jahat akan membunuh semua orang yang dia sayang.