Darkness Calls
Amy dan Steve kembali ke Wilmington, Carolina Utara, untuk membantu pasangan tak keruan yang terperangkap dalam pusaran aktiviti ghaib jahat. Tenaga gelap di rumah itu mesti dikalahkan sebelum mereka hilang akal dan juga nyawa mereka.