A Dog's Life
Christina membantu rakan-rakan ibu bapa Bulldog Perancis, Danny dan Nicole, mencipta ruang kediaman yang sangat sesuai. Dengan bantuan komunikator haiwan kesayangan, Christina dan Josh mewujudkan ikatan yang lebih mendalam dengan anjing mereka.