Big Family, Tiny Kitchen
Kekasih sekolah meminta bantuan Christina untuk mengembangkan dapur kecil mereka menjadi ruang hiburan. Selain itu, Christina bersedia untuk melonjak, mengembangkan perniagaan dan menerima pelanggan reka bentuk di Tennessee.