Renew for the Ocean View
Pemilik rumah Shawn dan Michael mahukan bantuan Christina untuk mengubah rumah pesisir pantai mereka. Christina mengambil alih mengubah suai dapur dan ruang tamu supaya Shawn dan Michael dapat memanfaatkan pemandangan laut indah.