A New Outlook
Semasa Christina menetap dengan Josh dan anak-anak ke rumah baharu, dia dan James mengejar dan kembali bekerja. Projek pertama mereka adalah ubah menjadi ruang terbuka dan lapang untuk mengisi semula dan berhibur.