New Bathroom, New Baby
Pelanggan berulang bermakna pelanggan gembira, jadi Christina teruja untuk mengemas kini bilik mandi utama Gina dan Eric. Selain itu, rakan Christina Cassie mempunyai bayi dalam perjalanan dan meminta bantuannya untuk menukar bilik tidur ganti.