Friendship for Ages
Christina mendapat panggilan daripada rakan zaman kanak-kanak Carlos dan isterinya Natalie yang perlu merombak dapur, bilik mandi, pendiang api dan bar. Taylor, semakin dewasa dan bersedia untuk gaya yang lebih matang.