Random Data
Apabila Aynis Vargas yang berusia 12 tahun meninggal dunia dalam serangan yang kelihatan rawak dalam sebuah parti, penyiasat mengumpulkan petunjuk daripada media sosial, data telefon bimbit dan rakaman pengawasan.