Out of Chaos
Identiti pembunuh yang bertanggungjawab menikam Maurice Skeen semasa pergaduhan jalanan di Albany, New York, tersembunyi dalam keadaan huru-hara. Kekurangan bukti fizikal, detektif mesti menyahkod digital untuk mendedahkan identiti pelaku.