Monsters are Real
Selepas pembunuhan ibu muda Morgan Ashlye Fox, penyiasat tidak mempunyai banyak bukti fizikal untuk diteruskan. Dengan ramai suspek yang disyaki, bukti digital mendedahkan rahsia raksasa yang bersembunyi terang-terangan.