A Hole in Time
Apabila bapa tunggal David Heisler hilang, petunjuk digital membawa detektif ke padang pasir, tetapi di sana, jejak itu terhenti. Penyiasat meminta pakar forensik digital untuk membantu mereka membongkar misteri yang mengelirukan ini.