The Vest
Balu, Valena Shepherd ditemui mati di rumah. Polis mengesyaki ia perbuatan keji. Penyiasat mengikuti petunjuk digital yang mencadangkan Valena mengenali pembunuhnya. Mereka berharap data dalam peranti pemantau jantung digital akan mendedahkan pelakunya.