The Man in the Mirror
Dua lelaki muda ditembak mati pada tengah malam, dan satu-satunya saksi tidak tahu siapa lelaki bersenjata itu. Detektif Jabatan Polis Omaha beralih kepada forensik digital, berharap data dalam telefon bimbit mangsa akan membantu mengesan pembunuh.