Titans vs Shota Nakajima
Cef Shota Nakajima, pakar masakan Jepun, membawa latihan Michelin dan teknik asli untuk memerangi mentornya, Titan Bobby Flay. Shota pernah mengalahkan Bobby, tetapi dia perlu kagumkan hakim Gavin Kaysen untuk mengalahkan Titan.