Titans vs Rashida Holmes
Cef Rashida Holmes menunjukkan kepada Titan Bobby Flay erti usaha ketika dia membawa rasa Caribbean ke dapur. Michael Voltaggio bertemu ramuan yang tidak pernah dilihatnya, dan hakim Cliff Crooks memecahkan rekod dengan skor yang mengejutkan.