Titans vs Esther Choi
Titan Bobby Flay berhadapan dengan rakan mereka dan pakar masakan Korea moden, Cef Esther Choi. Kawan menjadi lawan, dan Esther ada banyak tentangan ketika Titan dan masa cuba untuk menjatuhkannya di hadapan hakim Francis Lam.