Titans vs Jose Garces
Iron Chef Jose Garces buat Titan Bobby Flay cemas dalam tiga pusingan memasak yang penuh rasa. Dengan strategi tanpa tandingan, Jose kejutkan Brooke Williamson dengan ramuan pusingan ketiga, tetapi Brooke tidak akan lari dari cabaran.