Titans vs Kelsey Barnard Clark
Bobby Flay jemput Cef Kelsey Barnard Clark ke dapur Triple Threat untuk membuktikan bahawa kecekalan Selatannya takkan mengalah. Michael Voltaggio hadapi bahan paling tidak disukai, dan pusingan terakhir bergantung pada Ratu Selatan yang akan berjaya.