Titans vs Michael Symon
Titan mendapat kejutan apabila kawan baik Bobby Flay, Iron Chef Michael Symon, memasuki dapur Triple Threat. Persahabatan tidak menghalang Bobby membuat pertarungan yang adil ketika Michael menghadapi bahan kelemahannya!