Titans vs Brittanny Anderson
Bobby Flay menjemput Cef Eropah moden Brittanny Anderson untuk mencuba dan memberi peluang kepada Titan. Keadaan menjadi hangat sebelum sejarah Ancaman Bertiga dibuat apabila juri Michael Psilakis menganugerahkan skor sempurna pertama.