Titans vs Adriana Urbina
Chef Amerika Latin Adriana Urbina membawa latar belakang Michelinnya untuk mengalahkan Titans Bobby Flay. Selepas pengumuman mengejut, strategi Adriana untuk menggunakan bahan-bahan Titan terakhir yang tak pernah berhasil.