Titans vs Claudette Zepeda
Titans Bobby Flay berhadapan dengan Cef Claudette Zepeda, terkenal dengan masakan Mexico yang berani. Michael Voltaggio mencuba hidangan yang mustahil dalam masa yang dibenarkan dan Brooke Williamson tak menahan diri dengan hidangan yang menarik.