Titans vs Jonathon Sawyer
Chef Jonathon Sawyer yang hebat bertarung untuk hidupnya menentang Titans Bobby Flay. Pada pusingan akhir, seorang chef mempertaruhkan semuanya dengan membuat pasta untuk chef dan juri Itali yang legenda, Nancy Silverton.