Titans vs Viet Pham
Bobby Flay membawa masuk Cef Viet Pham yang tak pernah kalah untuk melihat sama ada Titans boleh menamatkan rentak kemenangannya. Skor akhir Juri Frank Prisinzano bergantung pada pertarungan muktamad antara dua pakar ayam goreng.