Titans vs Kevin Tien
Cef Kevin Tien menolak Titans Bobby Flay ke had semasa dia berhadapan dengan Michael Voltaggio untuk melihat siapa yang terbaik di Washington, DC apabila dunia bertembung dalam pertempuran epik rasa "Cajun Asia".