Crazy Creations
Adunan dan gabungan yang unik ini sangat sedap. Jeff Mauro menikmati hidangan pastri jagung karamel yang unik di Chicago, dan Ali Khan menampilkan jambalaya yang dicucuk di Austin, Texas.