Ooey Gooey Goodness
Hidangan-hidangan ini penuh dengan kebaikan berkeju dan berkrim. Andrew Zimmern makan sandwic parmigiana bebola daging cair di Portland, OR, sementara Antonia Lofaso menemui donat creme brulee yang amat lembut di Washington, D.C.