Sensational Surprises
Penemuan makanan yang tidak dijangka dan lazat ini bukan lagi rahsia. Robert Irvine mendapat kejutan besar dengan ladu unik di Philadelphia manakala Geoffrey Zakarian terdiam kerana sundae tropika di New York.