Risako ragu-ragu dengan kemampuan dirinya menjaga anak, namun terus berada dalam bilik pembicaraan. Rokumi berdepan ibu Aiko, serta keputusan mahkamah bakal diketahui. Adakah kebenaran akan terungkap, dan mampukah keluarga mereka menemui kebahagian?