Yoichiro bermalam di luar, dan Risako dapat tahu dia hadiri majlis perjumpaan semula. Yoichiro tuduh Risako melebih-lebih. Bergelut dengan pembicaraan dan rasa kurang yakin pada diri, buat Risako semakin tak selesa apabila ibunya tiba-tiba datang melawat.