Risako kecewa dengan e-mel Yoichiro, marah Fumika, menyebabkan keadaan tegang. E-mel mahkamah antara suami defendan dengan bekas kekasihnya menambah tekanan Risako. Ahli juri, Rokumi Haga bawa gula-gula ke taman permainan untuk budak bernama Aiko.