Risako marah apabila Yoichiro pura-pura jumpa pakar psikiatri. Ibu bapa mentuanya menyebelahi anak mereka, dan kemudian dia terjumpa pegawai kebajikan kanak-kanak, Shinjo. Sementara itu, sikap Mihou dalam bilik pembicaraannjejaskan penilaian terhadapnya.